Волво објави рекордна продажба во 2017 година

Волво објави рекордна продажба на возила во 2017. Глобалната продажба кај производителот на премиум возила е зголемена за 7 отсто во однос на 2016 година, односно продадени се 571.577 возила.

Главен двигател на растот е продажбата на новите XC60 и XC90 автомобили, благодарение на нивната развиена модуларна архитектура, во смисла на дизајн, технологија и бренд.

За речиси 21 отсто е зголемена продажбата во азиско-пацифичкиот регион, како резултат на рекордните перформанси на најголемиот пазар на Волво - Кина. Таму продажбата е зголемена за 25,8 отсто во споредба со 2016 година. Во меѓувреме, продажбата во Европа, на Средниот Исток и во Африка порасна за 3,3 отсто, додека во регионот на Америка порасна за 0,7 отсто во 2017 во споредба со 2016 година.

Изминатата година беше многу важна за Волво. Се појави новиот XC60 кој го замени најпродаваниот модел на компанијата и најпродаваниот SUV во Европа, премиерно прикажан на Саемот во Женева во март 2017. Волво најави електрификација на сите возила што ќе почне да ги произведува од 2019 година и тврди дека секое возило ќе има електричен мотор. Со ова се означува крајот на автомобилите што имаат само мотор со внатрешно согорување. Во насока на електрификација, Волво го лансираше Polestar, новиот самостоен електрифициран автомобил – целосно направен во Волво.

Волво, исто така, го продлабочи своето партнерство со Geely Holding преку создавање компанија за заедничко вложување за да обезбеди побрз развој на електрифицирана технологија од следната генерација. Волво, исто така, објави дека ќе преземе 30 отсто од акциите на новиот бренд на LYNK&CO на Geely, базиран на заедничката модуларна архитектура на двата ентитета.

Во септември 2017 година беше воведен XC40, првата Волво понуда во брзорастечкиот мал сегмент од SUV. Волво, исто така, измисли нов модел за пристап до автомобили преку услуга со претплата "Care by Volvo", што го прави автомобилот транспарентен, лесен и достапен како да имате телефон. Овој концепт е воведен со новиот XC40.

Волво продолжи со изградба на новата фабрика за производство во Јужна Каролина, САД, каде освен претстојниот S60 седан, од 2012 година ќе се произведува и следната генерација XC90. Вкупната инвестиција на Волво во нејзините производствени операции во САД изнесува над 1,1 милијарда американски долари и за 4.000 ќе ги зголеми вкупните нови работни места.

Кон крајот на 2017, Волво отвори сосема нов пазар, потпишувајќи рамковен договор со „Uber“ за продажба на десетици илјади автономни компатибилни базни автомобили за возење за компанијата од 2019 до 2021 година.